Huonon Äidin hyvä yhteisö

Just sellainen kampanja, kun haluat

Huono Äiti -suklaat

Äiti hoitaa kaiken ja Huono Äiti ihan kaiken. Rakennamme kumppanin kampanjan kokonaan videoita, valokuvia, tekstejä ja suurta ajatusta myöten. Me tiedämme, miten naisille kannattaa puhua niin, että kampanja jää mieleen. Tutustu esimerkkeihin Huonon Äidin vaikuttajamarkkinoinneista alla.

Huono Äiti ja Vanish

Monialustaisuus takaa asiakkaalle valtavan orgaanisen näkyvyyden halutussa naiskohderyhmässä. Tässä esimerkki Reckittin kanssa yhteistyössä toteutetusta Vanish- kampanjasta. Tässä kampanjassa sisältökumppanuuspaketin sisältö oli seuraavanlainen:

  • ARTIKKELI NETTISIVULLA + BANNERIT
  • FACEBOOK -POSTAUS & STORY
  • INSTAGRAM -POSTAUS & STORY + REELS
  • UUTISKIRJE
  • TIKTOK/REELS (MEILLÄ ON OMA TIKTOK-TOIMITUS)

Pienimmissäkin yhteistyöissä orgaaninen tavoittavuustakuu vähintään 100 000.

 

Huono Äiti -ruokayhteistyöt

Huonon Äidin palkittu huippukokki Ilkka Lääveri on toteuttanut monille ruokakumppaneillemme sisältöä, joka totisesti huomataan. Ilkka Lääverin ruokaTikTokilla on heittämällä 60 000 katsojaa ja kun kampanjaan yhdistyy tekemisemme kaikissa alustoissa, näkyvyys on taattu!

Haluatko omalle ruokatuotteellesi, muulle tuotteelle tai palvelulle suunnitelman? Ota meihin yhteyttä: mailaa aiti@huonoaiti.fi tai täytä yhteydenottopyyntö tämän sivun lopussa.

Kaslink Aito

Kaslink Aito -kampanjassa toimme näkyvyyttä uusille, lasten makuun suunnitelluille kauravälipaloille. Kampanjassa toteutettiin sekä artikkeli että video ja lisäksi mukaan yleisöä tavoittamaan valjastettiin Huonon Äidin suosittu uutiskirje. Artikkelin voi lukea täältä.

Prisma

Pitkässä yhteistyössä Prisman kanssa Huono Äiti toi esiin useita Prisman tuotesarjoja. Kampanjat tavoittivat Huonon Äidin kanavissa reilusti yli puoli miljoonaa suomalaista, orgaanisesti tietenkin.

Fazer

Aitous tavoittaa aina.

TikTok

TikTokissa pitää puhua tiktokia. Tällä videollamme 151 000 katsojaa.

Delta Auto

Delta Auto halusi Huonon Äidin tekevän Mitsubishin ladattavasta hybridistä helposti lähestyttävän. Teimme sarjan, johon ideoimme viraalihitiksi nousseen muistutuksen ekaluokkalaisten varomiseksi. Joka kouluvuoden alussa tekemämme postaus pomppaa esiin ja jatkaa elämäänsä somessa.

”Olemme kesän ajan tehneet yhteistyötä ja odotuksemme ovat jopa ylittyneet. Huono Äiti tekee yhteistyön uskomattoman helpoksi kokemuksellaan. Oivaltavat ja iskevät postaukset saattelevat tuotteemme kohderyhmän arkeen sulavasti. Huono Äiti teki itsenäisesti ja oma-aloitteisesti paljon selvitystyotä hieman erilaisen ja jopa normaalia monimutkaisemman tuotteen ominaisuuksien selvittämiseksi.

Huono Äiti elää hetkessä ja tuo sisältöä ajantasaisesti kohderyhmälle, sekä meille myös ilahduttavasti markkinoinviestinnällistä tehoa. Suosittelen!”

– Anssi Liukkonen, myynti – ja markkinointijohtaja, Delta Auto

Viking Jalkineet

Yhteistyö Viking Jalkineiden kanssa lähti omasta kokemuksesta. Yhteistyömme on ollut pitkä ja monipuolinen, sisältöyhteistyö sisältää kaikki tekemisen muodot Facebookistamme Instagramiin ja lyhyisiin somevideoihin asti. Iloisille jaloille -somevideo tavoitti Facebookissa 289 591 henkilöä ja katselukertoja kertyi yli 118 000.

Yhteistyöjulkaisut tavoittavat jopa yli puoli miljoonaa ihmistä

”Viking Footwear on erittäin tyytyväinen läheiseen ja joustavaan yhteistyöhön Huonon Äidin kanssa! Viking on rakentanut tunnettavuutta ja luotettavuutta jo liki 100 vuotta ja yhteistyö Huonon Äidin kanssa on lisännyt sitä entisestään. Huonon Äidin yhteisön avulla saavutamme meille tärkeät kohderyhmät erittäin tehokkaasti. Yhteistyö on tuloksellista ja brändiämme edistävää ja odotamme pitkää yhteistyötä.

Viking Footwear suosittelee!”

– Tapio Valkonen, toimitusjohtaja, Viking Jalkineet Oy

Unikulma

Monivuotinen yhteistyömme Unikulman kanssa on sisältänyt tekemisemme kaikki muodot: monikameraisen videokuvauksen, artikkelit tälle saitille, Facebookin sekä Instagramin. Unikulman kanssa haluamme edistää hyvän unen asiaa ja olemme siinä hyvin onnistuneet!

Loistavia tuloksia näkyvyydessä

Miten Teillä nukutaan -videokampanjan koko tuotanto sometöinen tuli Huonosta Äidistä. Kampanjan videoihin voit tutustua täällä.

Videosarjan postaukset Facebookissa näkyivät yleisölle yli miljoona kertaa (1 077 906) ja videot keräsivät yli 434000 katselukertaa (434 936).

”Yhteistyö Huonon Äidin kanssa on ollut helppoa ja toimivaa.
Meille Unikulmassa on tärkeää yhteistyön helppous ja että luvatut tavoitteet saavutetaan.
Huonon Äidin medialla jokaisen yhteistyön kohdalla olemme yllättyneet iloisesti saavutettujen kontaktien määrästä ja siitä, kuinka sitoutuneita sekä osallistuvia seuraajat ovat. Kiitos!”

Kaisa Skyttä, Markkinointipäällikkö / Marketing manager
Unikulma Oy

Valioravinto

Valioravinto on ensimmäinen kumppanimme ja kumppanuus jatkuu yhä! Valioravinto on antanut meille tekemisessä vapaat kädet, he luottavat, että journalistisella taustalla me pystymme noudattamaan luontaisalaa säätelevää lainsäädäntöä tekemisessämme ja silti saavuttamaan näyttäviä tuloksia.

Valioravinnon yhteistyön tuloksiaVuosien yhteistyössä Valioravinnon kanssa on syntynyt mm. lukuisia blogipostauksia, kuten Pimppi remontissa -artikkeli, joka keräsi yli 25 900 lukukertaa sivustolla* ja tavoitti yli 161 000 ihmistä Facebookissa.

Videosisältöä Valioravinnon kanssa edustaa Facebookissa julkaistu Huonon Äidin Hyvät Ravintovinkit -videosarja, jossa käsitellään hyvää ravitsemusta ja sen merkitystä ravintoterapeutti Sinikka Pakemanin kanssa.

* Lähde Google Analytics

”Huono Äiti on suosittelija-asemallaan ja suurella seuraajamäärällään edistänyt Valioravinnon tunnettuutta sosiaalisessa mediassa merkittävällä tavalla. Huonon Äidin kirjoitukset ja videot Huonon Äidin nettisivulla ovat tuoneet meille suoraan lisää liikennettä. Tästä syystä yhteistyömme jatkuu nyt seitsemättä vuotta.”

Janne Grahn, myynti- ja markkinointipäällikkö, Valioravinto Oy

Vanajanlinna

Vanajanlinnan kanssa tehdyssä kampanjassa kärkenä oli Vanajanlinnan imagon nostaminen nimenomaan parisuhdepaikkana. Otimme mukaan Huonon Äidin koko yhteisön, teimme videon ja tulos puhuu puolestaan:

Videojulkaisua Vanajanlinnasta katseltiin Facebookissa 635 900 kertaa.

Adlibris

Adlibris halusi Huonon Äidin vetoapua uuden KonMari -kirjan markkinointiin. Teimme idean jälleen arjen kautta eli lähestyimme KonMaria sellaisesta huoneesta, jota ei todellakaan ollut konmaritettu. Ja nappiin meni!

”Adlibris tykkää Huonosta Äidistä! Saimme Huonolta Äidiltä hauskan kampanjaidean KonMari- kirjasta ja siihen oli erittäin helppo tarttua. Yhteistyö Huonon Äidin kanssa sujui vauhdikkaasti ideoinnista toteutukseen ja pian olimmekin livenä. Kampanja oli erittäin onnistunut. Saimme valtavasti tykkäyksiä sekä kommentteja, kirja ja esitystapa selkeästi toimi. Myynti ylitti tavoitteemme yli tuplasti ja Adlibris brändi kohtasi runsaasti uusia asiakkaita yllättävällä tavalla. Teemme varmasti yhteistyötä jatkossakin.”

Adlibris Finland Oy, Marjut Määttä, markkinointipäällikkö

Haluatko tietää lisää? Se sopii!

Ystävällisesti lähetä sähköpostia aiti@huonoaiti.fi.

Tervetuloa käymään!

Huono Äiti Oy
Lemuntie 9
00510 Helsinki

Kun täytät nämä rivit, otamme yhteyttä 24 h kuluessa: