Huonon Äidin hyvä yhteisö

Kerrotaan tarinasi yhdessä naisille

”Viking Footwear on erittäin tyytyväinen läheiseen ja joustavaan yhteistyöhön Huonon Äidin kanssa! Viking on rakentanut tunnettavuutta ja luotettavuutta jo liki 100 vuotta ja yhteistyö Huonon Äidin kanssa on lisännyt sitä entisestään. Huonon Äidin yhteisön avulla saavutamme meille tärkeät kohderyhmät erittäin tehokkaasti. Yhteistyö on tuloksellista ja brändiämme edistävää ja odotamme pitkää yhteistyötä.

Viking Footwear suosittelee!”

– Tapio Valkonen, toimitusjohtaja, Viking Jalkineet Oy

Yhteistyöjulkaisut tavoittavat jopa yli puoli miljoonaa ihmistä

Aito, humoristinen ja ❤️llä

Huono Äiti on yksi suurimmista ja vaikuttavimmista naisten viihteen ja vertaistuen lähteistä.

Vaikuttajamarkkinointi Huonon Äidin kautta tarkoittaa sitä, että annamme sisältöosaamisemme sinun tarinasi hyväksi, jotta sinun tarinastasi tulee viraali.

Huono Äiti -yhteisön seuraaja on kaupunkilainen nainen. Huono Äiti tavoittaa orgaanisesti viikossa 300 000 – 500 000 ihmistä. Facebookissa seuraajia on 105 000, Instassa yli 22 400. Tällä nettisivulla oli syyskuussa 2019 yli 457 000 istuntoa, 234 000 kävijää. (Google Analytics)

Huono Äiti tavoittaa naiset liikkeessä – 90% seuraajista lukee Huonon Äidin sisältöä mobiilissa.

Huonon Äidin yleisö

”Huonon Äidin sosiaalisen median tilien sitoutumisaste on erinomainen verrattuna vaikuttajiin, joilla on sama seuraajamäärä.” *

”Huonon Äidin yleisö on erittäin sitoutunutta” *

* Klear, influencer marketing software 2019 vaikuttajamarkkinoinnista Huonossa Äidissä

Kuka meitä seuraa

Huonon Äidin yleisö on erityisesti kiinnostunut **

  • Lapsista, perhe-elämästä ja lastentuotteista
  • Viihteestä: julkisuuden henkilöistä, viihdeuutisista, tosi-tv-sarjoista
  • Ruoasta: pikakokkauksesta, leivonnasta, resepteistä
  • Matkustuksesta: matkailusta Euroopassa, matkavinkeistä, majoituksista
  • Asumisesta: kodin sisustuksesta, remontoinnista, puutarhan hoidosta
  • Kauneudesta ja hyvinvoinnista
  • Kirjallisuudesta ja lehdistä
  • Lemmikeistä, erityisesti koirista ja kissoista, sekä lemmikkitarvikkeista

** (Google Analytics, kiinnostuksen kohteet)

”Olemme kesän ajan tehneet yhteistyötä ja odotuksemme ovat jopa ylittyneet. Huono Äiti tekee yhteistyön uskomattoman helpoksi kokemuksellaan. Oivaltavat ja iskevät postaukset saattelevat tuotteemme kohderyhmän arkeen sulavasti. Huono Äiti teki itsenäisesti ja oma-aloitteisesti paljon selvitystyotä hieman erilaisen ja jopa normaalia monimutkaisemman tuotteen ominaisuuksien selvittämiseksi.

Huono Äiti elää hetkessä ja tuo sisältöä ajantasaisesti kohderyhmälle, sekä meille myös ilahduttavasti markkinoinviestinnällistä tehoa. Suosittelen!”

– Anssi Liukkonen, myynti – ja markkinointijohtaja, Delta Auto

”Adlibris tykkää Huonosta Äidistä! Saimme Huonolta Äidiltä hauskan kampanjaidean KonMari-kirjasta ja siihen oli erittäin helppo tarttua. Yhteistyö Huonon Äidin kanssa sujui vauhdikkaasti ideoinnista toteutukseen ja pian olimmekin livenä. Kampanja oli erittäin onnistunut. Saimme valtavasti tykkäyksiä sekä kommentteja, kirja ja esitystapa selkeästi toimi. Myynti ylitti tavoitteemme yli tuplasti ja Adlibris brändi kohtasi runsaasti uusia asiakkaita yllättävällä tavalla.

Teemme varmasti yhteistyötä jatkossakin.”

– Adlibris Finland Oy, Marjut Määttä, markkinointipäällikkö

”Huono Äiti on suosittelija-asemallaan ja suurella seuraajamäärällään edistänyt Valioravinnon tunnettavuutta sosiaalisessa mediassa merkittävällä tavalla. Huonon Äidin kirjoitukset ja videot Huonon Äidin nettisivulla ovat tuoneet meille suoraan lisää liikennettä. Tästä syystä yhteistyömme jatkuu nyt kuudetta vuotta.”

– Janne Grahn, myynti- ja markkinointipäällikkö, Valioravinto Oy

Haluatko tietää lisää? Se sopii!

Ystävällisesti lähetä sähköpostia aiti@huonoaiti.fi.

Tervetuloa käymään!

Huono Äiti Oy
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki
+358 40 830 2917

Suomen Vahvimmat -sertifikaatti

Kun täytät nämä rivit, otamme yhteyttä 24 h kuluessa: