Menesty kuin Huono Äiti! | Huono Äiti

Huonon Äidin hyvä yhteisö

Anna brändisi näkyä sadoilletuhansille naisille!

”Viking Footwear on erittäin tyytyväinen läheiseen ja joustavaan yhteistyöhön Huonon Äidin kanssa! Viking on rakentanut tunnettavuutta ja luotettavuutta jo liki 100 vuotta ja yhteistyö Huonon Äidin kanssa on lisännyt sitä entisestään. Huonon Äidin yhteisön avulla saavutamme meille tärkeät kohderyhmät erittäin tehokkaasti. Yhteistyö on tuloksellista ja brändiämme edistävää ja odotamme pitkää yhteistyötä.

Viking Footwear suosittelee!”

– Tapio Valkonen, toimitusjohtaja, Viking Jalkineet Oy

 

”Huonon Äidin sosiaalisen median tilien sitoutumisaste on ylivoimainen verrattuna vaikuttajiin, joilla on sama seuraajamäärä.” *

”Huonon Äidin yleisö on erittäin sitoutunutta” *

* Klear, influencer marketing software 2023 vaikuttajamarkkinoinnista Huonossa Äidissä

 

Haluatko menestyä kuten Viking Jalkineet? Ota yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

Päivitetyt tavoittavuusluvut 20.4.24 viimeinen 28 vuorokautta 1,1 miljoonaa pelkästään Facebook

 

Huonon Äidin perustajan Sari Helinin CV:n löydät vaikka tästä

Mitä Huonon Äidin pitkä työ jättisuosittuna naisten vaikuttajayhteisönä on saanut aikaan?

Omat menestysviinit: Miniloma by Huono Äiti -roseprosecco sai valtavan suosion ja se jatkuu yhä. Uudet lanseeraukset Mini Vacanza -punaviini ja Mini Ferien -valkoviini by Huono Äiti pohjoismaiden suurimman eli Anoran kanssa.

Haluatko apua brändin rakentamiseen? Ota yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

Omat supersuositut ravintolat Le Ankka Helsingissä

ja Museoravintola Lusto Punkaharjulla

Sekä monia muita tuotteita

Haluat tietenkin tietää, mitä yhteistyö maksaa

Huono Äiti noudattaa yhteistyöhinnoittelussa kansainvälisen Klear-mittauksen meille antamia arvoja. Klearin mittauksen mukaan Huonon Äidin arvo, value, kumppanille on seuraava:

Facebook-postaus €4700

Instagram-postaus €2400

Instagram-story €3800

Kumppanimme toivovat meiltä yleensä kumppanuuspaketteja. Niissä on mukana:

  • myös nettisivun artikkeli nettisivun laajan kävijämäärän vuoksi
  • uutiskirje, jolla on yli 20 000 tilaajaa
  • useita toistoja myös sosiaalisessa mediassa
  • Kumppanuuspaketeissa on tavoittavuustakuu

 

Kiinnostaako vuoden 2024 markkinoinnin trendi user generated content?

Huono Äiti on yhteisön tuottaman sisällön esikuva. Yhteisö tuottaa sisältöä itselleen kommentoitavaksi ja jaettavaksi joka päivä. Esimerkiksi tällä artikkelilla on marraskuussa 2023 ollut 120 000 näyttöä (GA4)

Siksi esimerkiksi Amo Toys lausuu meistä näin:

“Amon uutuuslautapelit ja Huono Äiti -testausryhmä kuuluvat saumattomasti yhteen. Olemme erittäin tyytyväisiä lautapeliemme aitoon testaukseen ja lautapeliemme saamaan kiinnostavuuteen ja niiden herättämään iloon joululahjahankintoja tekevässä naiskohderyhmässä”

Minna Kaivola, Amo Oy, toimitusjohtaja

 

Aito, humoristinen ja ❤️llä

Huono Äiti on valtava yhteisömedia. Huonoa Äitiä seuraa kaupunkilainen nainen. Huono Äiti tavoittaa somessa Suomen naiset.

 

Huono Äiti -yhteisön seuraaja on kaupunkilainen nainen.

Huono Äiti tavoittaa naiset liikkeessä – 90% seuraajista lukee Huonon Äidin sisältöä mobiilissa.

Facebookissa Huonoa seuraa yli 120 000, Instassa yli 33 000 ja uutiskirjekontakteja Huonolla on 23 400. Huono Äiti on aktiivinen myös TikTokissa, jossa Huono tavoittaa muutamalla videolla 100 000.

Huonoaiti.fi nettisivulla oli vuonna 2022 4 500 000 käyntiä ja 1 400 000 eri kävijää. (Google Analytics)

Huonolla Äidillä on maan naisten medioiden suurimpia someyleisöjä. Huono Äiti on vaikuttaja ja vaikuttajayhteisö.

”Olemme oikein tyytyväisiä kampanjaan! Harvoin näkee myyntiluvuissa kyseisenä päivänä, että juuri ne tuotteet jotka vaikuttajayhteistyökumppani on nostanut omissa postauksessaan myös on top 10-listalla.”

– Ann-Sofie Strand, Dermosil

”Yhteistyö Huonon Äidin kanssa on ollut helppoa ja toimivaa.
Meille Unikulmassa on tärkeää yhteistyön helppous ja että luvatut tavoitteet saavutetaan.
Huonon Äidin medialla jokaisen yhteistyön kohdalla olemme yllättyneet iloisesti saavutettujen kontaktien määrästä ja siitä, kuinka sitoutuneita sekä osallistuvia seuraajat ovat. Kiitos!”

– Kaisa Skyttä, Markkinointipäällikkö / Marketing manager
Unikulma Oy

”Huono Äiti on suosittelija-asemallaan ja suurella seuraajamäärällään edistänyt Valioravinnon tunnettuutta sosiaalisessa mediassa merkittävällä tavalla. Huonon Äidin kirjoitukset ja videot Huonon Äidin nettisivulla ovat tuoneet meille suoraan lisää liikennettä. Tästä syystä yhteistyömme jatkuu nyt seitsemättä vuotta.”

– Janne Grahn, myynti- ja markkinointipäällikkö, Valioravinto Oy

”Adlibris tykkää Huonosta Äidistä! Saimme Huonolta Äidiltä hauskan kampanjaidean KonMari- kirjasta ja siihen oli erittäin helppo tarttua. Yhteistyö Huonon Äidin kanssa sujui vauhdikkaasti ideoinnista toteutukseen ja pian olimmekin livenä. Kampanja oli erittäin onnistunut. Saimme valtavasti tykkäyksiä sekä kommentteja, kirja ja esitystapa selkeästi toimi. Myynti ylitti tavoitteemme yli tuplasti ja Adlibris brändi kohtasi runsaasti uusia asiakkaita yllättävällä tavalla. Teemme varmasti yhteistyötä jatkossakin.”

– Adlibris Finland Oy, Marjut Määttä, markkinointipäällikkö

 

”On aina ilo ja kunnia työskennellä ammattilaisten kanssa. Huono Äiti Oy:n yhteyshenkilö ymmärtää meidän tarpeet ja osaa asettautua asiakkaan asemaan löytäen parhaat ja kustannustehokkaimmat ratkaisut myynnin edistämiseksi sekä kasvattamiseksi. Sovitut ja luvatut asiat pitävät, sekä kustannusten että aikataulujen osalta.

Huono Äiti Oy:lla on palava halu kehittää toimintaansa ajatellen asiakkaidensa parasta. Tämä ominaisuus luonnollisesti parantaa myöskin asiakkaiden tuloksia, josta me Kentonec Oy:llä olemme kiitollisia.

Toivomme että asiakassuhteemme jatkuu heidän kanssa vielä pitkään, sillä se on arvokas lisä meille taktisen markkinoinnin saralla.”

– Mikko Rosén, toimitusjohtaja, Kaalimato.com, Vuoden Verkkokauppavaikuttaja 2020

Huonon Äidin yleisö

Huonon Äidin yleisö on erittäin sitoutunutta ja tuottaa jo yli puolet Huono Äiti -sisällöstä.

”Huonon Äidin sosiaalisen median tilien sitoutumisaste on ylivoimainen verrattuna vaikuttajiin, joilla on sama seuraajamäärä.” *

”Huonon Äidin yleisö on erittäin sitoutunutta” *

* Klear, influencer marketing software 2023 vaikuttajamarkkinoinnista Huonossa Äidissä

Huonon Äidin yleisö on erityisesti kiinnostunut **

  • Lapsista, perhe-elämästä ja lastentuotteista
  • Viihteestä: julkisuuden henkilöistä, viihdeuutisista, tosi-tv-sarjoista
  • Ruoasta: pikakokkauksesta, leivonnasta, resepteistä
  • Matkustuksesta: matkailusta Euroopassa, matkavinkeistä, majoituksista
  • Asumisesta: kodin sisustuksesta, remontoinnista, puutarhan hoidosta
  • Kauneudesta ja hyvinvoinnista
  • Kirjallisuudesta ja lehdistä
  • Lemmikeistä, erityisesti koirista ja kissoista, sekä lemmikkitarvikkeista

** (Google Analytics, kiinnostuksen kohteet)

”Olemme kesän ajan tehneet yhteistyötä ja odotuksemme ovat jopa ylittyneet. Huono Äiti tekee yhteistyön uskomattoman helpoksi kokemuksellaan. Oivaltavat ja iskevät postaukset saattelevat tuotteemme kohderyhmän arkeen sulavasti. Huono Äiti teki itsenäisesti ja oma-aloitteisesti paljon selvitystyotä hieman erilaisen ja jopa normaalia monimutkaisemman tuotteen ominaisuuksien selvittämiseksi.

Huono Äiti elää hetkessä ja tuo sisältöä ajantasaisesti kohderyhmälle, sekä meille myös ilahduttavasti markkinoinviestinnällistä tehoa. Suosittelen!”

– Anssi Liukkonen, myynti – ja markkinointijohtaja, Delta Auto

Anna asiasi ammattilaisille

Huonon Äidin yhtiöitä johtaa yrityksen perustaja Sari Helin. Tampereen yliopiston tiedotusopin laitoksen kasvatti Sari on tuttu Ylen aamu-tv:n ja a-studion juontajana, radioäänenä sekä naisten ja perhelehtien kolumnistina. Sari on myös julkaissut 5 kirjaa. Merkittävimmän oppinsa somen tekemiseen Sari Helin on saanut asuessaan Yhdysvalloissa useita vuosia.

Haluatko tietää lisää? Se sopii!

Ystävällisesti lähetä sähköpostia aiti@huonoaiti.fi.

Kun täytät nämä rivit, otamme yhteyttä 24 h kuluessa: