Huonon Äidin hyvä yhteisö

Anna brändisi näkyä sadoilletuhansille naiselle !

Huono Äiti on kaikkien vanhemmuusvaikuttajien äiti. Huonon Äidin yleisö on erittäin sitoutunutta ja tuottaa jo yli puolet Huono Äiti -sisällöstä. Klear influencer analyysin mukaan Huonon Äidin yleisön sitoutumistaso on ylivoimainen verrattuna vaikuttajiin, joilla on saman kokoinen yleisö.

Hittisuklaan menestys

”Näyttää pahasti siltä, että marraskuun alussa S-marketeissa ja Prismoissa myyntiin tulleesta Huono Äiti -suklaasta on tulossa hittilanseeraus. Näin ennustaa S-ryhmän valikoimapäällikkö Juhani Haara Iltalehdelle.”

 

”Yhteistyö Huonon Äidin kanssa on ollut helppoa ja toimivaa.
Meille Unikulmassa on tärkeää yhteistyön helppous ja että luvatut tavoitteet saavutetaan.
Huonon Äidin medialla jokaisen yhteistyön kohdalla olemme yllättyneet iloisesti saavutettujen kontaktien määrästä ja siitä, kuinka sitoutuneita sekä osallistuvia seuraajat ovat. Kiitos!”

Kaisa Skyttä, Markkinointipäällikkö / Marketing manager
Unikulma Oy

”Huono Äiti on suosittelija-asemallaan ja suurella seuraajamäärällään edistänyt Valioravinnon tunnettuutta sosiaalisessa mediassa merkittävällä tavalla. Huonon Äidin kirjoitukset ja videot Huonon Äidin nettisivulla ovat tuoneet meille suoraan lisää liikennettä. Tästä syystä yhteistyömme jatkuu nyt seitsemättä vuotta.”

Janne Grahn, myynti- ja markkinointipäällikkö, Valioravinto Oy

”Adlibris tykkää Huonosta Äidistä! Saimme Huonolta Äidiltä hauskan kampanjaidean KonMari- kirjasta ja siihen oli erittäin helppo tarttua. Yhteistyö Huonon Äidin kanssa sujui vauhdikkaasti ideoinnista toteutukseen ja pian olimmekin livenä. Kampanja oli erittäin onnistunut. Saimme valtavasti tykkäyksiä sekä kommentteja, kirja ja esitystapa selkeästi toimi. Myynti ylitti tavoitteemme yli tuplasti ja Adlibris brändi kohtasi runsaasti uusia asiakkaita yllättävällä tavalla. Teemme varmasti yhteistyötä jatkossakin.”

Adlibris Finland Oy, Marjut Määttä, markkinointipäällikkö

”Viking Footwear on erittäin tyytyväinen läheiseen ja joustavaan yhteistyöhön Huonon Äidin kanssa! Viking on rakentanut tunnettavuutta ja luotettavuutta jo liki 100 vuotta ja yhteistyö Huonon Äidin kanssa on lisännyt sitä entisestään. Huonon Äidin yhteisön avulla saavutamme meille tärkeät kohderyhmät erittäin tehokkaasti. Yhteistyö on tuloksellista ja brändiämme edistävää ja odotamme pitkää yhteistyötä.

Viking Footwear suosittelee!”

– Tapio Valkonen, toimitusjohtaja, Viking Jalkineet Oy

Aito, humoristinen ja ❤️llä

Huono Äiti on yksi suurimmista ja vaikuttavimmista naisten viihteen ja vertaistuen lähteistä

Huono Äiti -yhteisön seuraaja on kaupunkilainen nainen. Huono Äiti tavoittaa orgaanisesti viikossa yli 500 000 ihmistä. Facebookissa seuraajia on 108 000, Instassa yli 25 000. Tällä nettisivulla oli tammikuussa 2020 768 000 istuntoa, 358 000 kävijää. (Google Analytics)

Huono Äiti tavoittaa naiset liikkeessä – 90% seuraajista lukee Huonon Äidin sisältöä mobiilissa.

Huonon Äidin yleisö

”Huonon Äidin sosiaalisen median tilien sitoutumisaste on ylivoimainen verrattuna vaikuttajiin, joilla on sama seuraajamäärä.” *

”Huonon Äidin yleisö on erittäin sitoutunutta” *

* Klear, influencer marketing software 2019 vaikuttajamarkkinoinnista Huonossa Äidissä

Kuka meitä seuraa

Huonon Äidin yleisö on erityisesti kiinnostunut **

  • Lapsista, perhe-elämästä ja lastentuotteista
  • Viihteestä: julkisuuden henkilöistä, viihdeuutisista, tosi-tv-sarjoista
  • Ruoasta: pikakokkauksesta, leivonnasta, resepteistä
  • Matkustuksesta: matkailusta Euroopassa, matkavinkeistä, majoituksista
  • Asumisesta: kodin sisustuksesta, remontoinnista, puutarhan hoidosta
  • Kauneudesta ja hyvinvoinnista
  • Kirjallisuudesta ja lehdistä
  • Lemmikeistä, erityisesti koirista ja kissoista, sekä lemmikkitarvikkeista

** (Google Analytics, kiinnostuksen kohteet)

”Olemme kesän ajan tehneet yhteistyötä ja odotuksemme ovat jopa ylittyneet. Huono Äiti tekee yhteistyön uskomattoman helpoksi kokemuksellaan. Oivaltavat ja iskevät postaukset saattelevat tuotteemme kohderyhmän arkeen sulavasti. Huono Äiti teki itsenäisesti ja oma-aloitteisesti paljon selvitystyotä hieman erilaisen ja jopa normaalia monimutkaisemman tuotteen ominaisuuksien selvittämiseksi.

Huono Äiti elää hetkessä ja tuo sisältöä ajantasaisesti kohderyhmälle, sekä meille myös ilahduttavasti markkinoinviestinnällistä tehoa. Suosittelen!”

– Anssi Liukkonen, myynti – ja markkinointijohtaja, Delta Auto

Anna asiasi ammattilaisille

Huonon Äidin sisältöstudio tekee somesisältöä, nettisivuartikkeleita, videosisältöä ja livestriimausta sisältökumppanin kanssa Huonon Äidin kanaviin tai kumppanin kanaviin. Huonon Äidin studiota johtaa yrityksen perustaja Sari Helin. Tampereen yliopiston tiedotusopin laitoksen kasvatti Sari on tuttu Ylen aamu-tv:n ja a-studion juontajana, radioäänenä sekä naisten ja perhelehtien kolumnistina. Sari on myös julkaissut 4 kirjaa. Merkittävimmän oppinsa somen tekemiseen Sari Helin on saanut asuessaan Yhdysvalloissa useita vuosia.

Haluatko tietää lisää? Se sopii!

Ystävällisesti lähetä sähköpostia aiti@huonoaiti.fi.

Tervetuloa käymään!

Huono Äiti Oy
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki
+358 40 830 2917

Kun täytät nämä rivit, otamme yhteyttä 24 h kuluessa: