Huonon Äidin hyvä yhteisö

Kerrotaanko tarinasi yhdessä naisille?

”Huonon Äidin sosiaalisen median tilien sitoutumisaste on erinomainen verrattuna vaikuttajiin, joilla on sama seuraajamäärä.” *

”Huonon Äidin yleisö on erittäin sitoutunutta” *

* Klear, influencer marketing software 2019 vaikuttajamarkkinoinnista Huonossa Äidissä

Huono Äiti on Gen X, vaikuttajamarkkinointi X-sukupolvelle

Markkinoinnin trendi vuonna 2019: Markkinoinnissa huomioidaan yhä enemmän X-sukupolvea, joka aikuistui 1980- ja 1990-luvuilla. *

X-sukupolvi tutkii tuotteen perusteellisesti ennen ostopäätöstä, hyödyntää hakukoneita, keskustelupalstoja, verkosta löytyviä arvosteluja ja sosiaalista mediaa.

Vaikuttajamarkkinointi on toimiva tapa markkinoida X-sukupolvelle. Läpinäkyvyys tuotteen arvioinnissa ja käyttökokemuksesta rehellisesti kertominen houkuttelee sukupolven ostajia. Huono Äiti on samaistuttava vaikuttajana ja hylkää yhteistyöideat, joihin ei voi aidosti samaistua.

*Forward Influence

Aito, humoristinen, sydämellä

Huono Äiti on yksi suurimmista ja vaikuttavimmista ruuhkavuotisten viihteen ja vertaistuen lähteistä netissä.

Vaikuttajamarkkinointi Huonon Äidin kautta tarkoittaa sitä, että annamme sisältöosaamisemme sinun tarinasi hyväksi, jotta sinun tarinastasi tulee viraali.

Huono Äiti -yhteisön seuraaja on kaupunkilainen nainen. Huono Äiti tavoittaa orgaanisesti viikossa 300 000 – 500 000 ihmistä. Facebookissa seuraajia on 102 000, tällä saitilla käydään 70 000 – 135 000 käyntiä/viikko. Instassa seuraajia on yli 17 000.

Huono Äiti tavoittaa naiset liikkeessä – 90% seuraajista lukee Huonon Äidin sisältöä mobiilissa.

”Olemme kesän ajan tehneet yhteistyötä ja odotuksemme ovat jopa ylittyneet. Huono Äiti tekee yhteistyön uskomattoman helpoksi kokemuksellaan. Oivaltavat ja iskevät postaukset saattelevat tuotteemme kohderyhmän arkeen sulavasti. Huono Äiti teki itsenäisesti ja oma-aloitteisesti paljon selvitystyotä hieman erilaisen ja jopa normaalia monimutkaisemman tuotteen ominaisuuksien selvittämiseksi.

Huono Äiti elää hetkessä ja tuo sisältöä ajantasaisesti kohderyhmälle, sekä meille myös ilahduttavasti markkinoinviestinnällistä tehoa. Suosittelen!”

– Anssi Liukkonen, myynti – ja markkinointijohtaja, Delta Auto

Haluatko tietää lisää? Se sopii!

Ystävällisesti lähetä sähköpostia aiti@huonoaiti.fi.

Tervetuloa käymään!

Huono Äiti Oy
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki
+358 40 830 2917

Suomen Vahvimmat -sertifikaatti

Kun täytät nämä rivit, otamme yhteyttä 24 h kuluessa: