Huonon Äidin hyvä yhteisö

Huono Äiti – the top parenting influencer

Huono Äiti – Bad Mom is the biggest player in the Finnish social media, what comes to reaching women in age group 25-44 and especially mothers. Super results in content marketing have been reached with posting the Huono Ãiti trademark FB posts. They are witty, humor ladden, positive posts that are easy to relate to and thus also tempting to react to. FB posts can easily reach organically 50 000 – 300,000 individual women, with high levels of commitment.

People reached July 31 – August 6 2018

Our website July 2018 monthly visitors – 110 973 unique visitors, 360 000 page views

Some examples

Cosmetics – 262 000 organic video views

Sleeping 101 000 organic video views

Travels 632 000 organic video views

Hotels

Scandinavian home textiles

Food, superfood

Laundry

Shoes for kids

Trends for 2019

96% of the people that discuss brands online do not follow those brands’ owned profiles. (Source: Brandwatch) Companies need to go beyond their own channels.

Visual content is more than 40 times more likely to get shared on social media than other types of content. (Source: HubSpot)

Video marketing is a powerful tool that personalizes your brand and increases conversions. 68% of marketers have published video content on Facebook, and 70% of marketers plan to use Facebook Video this year (wyzowl.com).

Influencer marketing is going to continue to be a driving force for brands looking to grow their audience and improve sales through social media in 2018.

 

Huono Äiti in the press

Kauppalehti kirjoitti 26.1.2017: ”Huono Äiti jyrää verkossa ja tuntee naiset”.

Helsingin Sanomat 22.5.2017 tässä.

Tätä mieltä ovat yhteistyökumppanimme:

ADLIBRIS

Adlibris tykkää Huonosta Äidistä! Saimme Huonolta Äidiltä hauskan kampanjaidean KonMari-kirjasta ja siihen oli erittäin helppo tarttua. Yhteistyö Huonon Äidin kanssa sujui vauhdikkaasti ideoinnista toteutukseen ja pian olimmekin livenä. Kampanja oli erittäin onnistunut. Saimme valtavasti tykkäyksiä sekä kommentteja, kirja ja esitystapa selkeästi toimi. Myynti ylitti tavoitteemme yli tuplasti ja Adlibris brändi kohtasi runsaasti uusia asiakkaita yllättävällä tavalla. Teemme varmasti yhteistyötä jatkossakin.”

– Adlibris Finland Oy, Marjut Määttä, markkinointipäällikkö

kaappaus-konmari

MITSUBISHI/DELTA AUTO

kaappaus-mitsubishi

”Oivaltavat ja iskevät postaukset saattelevat tuotteemme kohderyhmän arkeen sulavasti. Meidän rooli on antaa tuotetietoutta sekä vapaat kädet toimintaan. Huono Äiti teki itsenäisesti ja oma-aloitteisesti paljon selvitystyotä hieman erilaisen ja jopa normaalia monimutkaisemman tuotteen ominaisuuksien selvittämiseksi. Huono Äiti elää hetkessä ja
tuottaa sisältöä ajantasaisesti kohderyhmälle, sekä meille myös ilahduttavasti markkinointiviestinnällistä tehoa. Suosittelen!”

– Delta Auto, Anssi Liukkonen, myynti- ja markkinointijohtaja

VALIORAVINTO

”Huono Äiti on suosittelija-asemallaan ja suurella seuraajamäärällään edistänyt Valioravinnon tunnettuutta sosiaalisessa mediassa merkittävällä tavalla. Huonon Äidin kirjoitukset ja videot Huonon Äidin nettisivulla ovat tuoneet meille suoraan lisää liikennettä. Tästä syystä yhteistyömme jatkuu nyt viidettä vuotta.”

Janne Grahn, myynti- ja markkinointipäällikkö, Valioravinto Oy – esimerkki reach 161 000 naista orgaanisesti

 

Cloetta:

https://www.huonoaiti.fi/kai-teilla-on-karkkijemma/

Telia:

https://www.huonoaiti.fi/lol-paljastaa-todellisen-kannykkaikasi/

Ingman/Unilever:

https://www.huonoaiti.fi/jaatelokesa-2017-ei-tekosyita/

(Huomaathan, että useissa arkistoartikkeleissa on sama pääkuva – näin ei toki ole, kun juttu on livenä)

Lemmikit – videotuotanto 56 000 näyttöä orgaanisesti

 

Huono Huumori

nayttokuva-2016-09-12-kello-17-46-16

Huono Äiti kattaa yli 100 000 tykkääjällään viikossa Facebookissa orgaanisesti 350 000 – 550 000 naista. Huonon Äidin yhteisö on myös maan suosituin perheblogiyhteisö. Nettisaitin puolella on n. 70 000 – 120 000 käyntiä /viikko. Huonon Äidin tyypillisin seuraaja on työssäkäyvä nainen. .

nayttokuva-2016-01-13-kello-0-00-18

Huonon Äidin kävijä- ja sivulatausmäärät viikolla 16/2018

 

Jos haluat tietää, sopiiko sinun brändisi Huonon Äidin sisältöön, soita 040 830 2917 tai kirjoita aiti@huonoaiti.fi – Huonon Äidin omistaja, Sari Helin, YLEn ajankohtaisohjelmien pitkäaikainen vetäjä tiimeineen vastaa kysymyksiisi. /Huono Äiti Oy, Eteläesplanadi 2, Helsinki. Please contact Sari Helin, the owner of the Bad Mom Company by phone 040 830 2917 or aiti@huonoaiti.fi, Thank you for your visit!

 

Kiitos yhteistyökumppaneillemme!

 


 

Tästä juttuihin ›