Suomen tavoittavin naisten somebrändi Huono Äiti kertoo asiat kuten ne ovat meillä kaikilla. Tiskialtaat vyöryvät, teinit haukkuvat, parisuhdeseksiä oli viimeviime jouluna, ryppyjä tulee, meikit naamassa nukutaan ja lapset synttärit ovat helvetistä. Ei juuri aihetta kateuteen, helppoa samaistua. Kauppalehden juttu (27.1.2017) täällä: ”Huono Äiti jyrää verkossa ja tuntee naiset”.

Hesarin juttu Huonosta Äidistä 22.5.2017 tässä.

Huono Äiti -yhteisön seuraaja on kaupunkilainen nainen. Seuraajista 42% ovat 35-44 vuotiaita, 27% ovat 25-34 -vuotiaita ja 19% ovat 45-54 -vuotiaita. Huono Äiti tavoittaa orgaanisesti viikossa 300 000 – 500 000 ihmistä. Tällä saitilla käy 70 000 – 120 000 käyntiä/viikko.

Huonon Äidin sisällöissä vain 20%:ssa on kaupallinen kumppani. Kaikki eivät mahdu. Jos haluat kysyä lisää, meilaa aiti@huonoaiti.fi tai soita 040 830 2917.

Tässä kumppaneidemme mielipiteitä meistä

”Olemme kesän ajan tehneet yhteistyötä ja odotuksemme ovat jopa ylittyneet. Huono Äiti  tekee yhteistyön uskomattoman helpoksi kokemuksellaan. Oivaltavat ja iskevät postaukset saattelevat tuotteemme kohderyhmän arkeen sulavasti.  Huono Äiti teki itsenäisesti  ja oma-aloitteisesti  paljon selvitystyotä hieman erilaisen ja jopa normaalia monimutkaisemman tuotteen ominaisuuksien selvittämiseksi.

Huono Äiti  elää hetkessä ja tuo sisältöä ajantasaisesti kohderyhmälle, sekä meille myös ilahduttavasti markkinoinviestinnällistä tehoa. Suosittelen!”

– Anssi Liukkonen, myynti – ja markkinointijohtaja, Delta Auto

”Adlibris tykkää Huonosta Äidistä!

Saimme Huonolta Äidiltä hauskan kampanjaidean KonMari-kirjasta ja siihen oli erittäin helppo tarttua. Kampanja oli erittäin onnistunut. Myynti ylitti tavoitteemme yli tuplasti ja Adlibris -brändi kohtasi runsaasti uusia asiakkaita yllättävällä tavalla. Teemme varmasti yhteistyötä jatkossakin.”

– Adlibris Finland Oy, Marjut Määttä, markkinointipäällikkö

Pyydä pääsy referenssisivullemme aiti@huonoaiti.fi.