Tietoa yrityksille

Sari_Helin_img_99_edit_lowres

Miten saat naisen kiinnostumaan brändistäsi sosiaalisessa mediassa?

  • Naisilla on seitsemäntoista palloa ilmassa. Naisen mielenkiinto herää vain, jos tarjoamasi sisältö on hyvää. Nainen valikoi, koska hänen aikansa on rajallinen.
  • Naiset haluavat tulla sosiaalisessa mediassa viihdytetyiksi. Naiset haluavat nauraa myös itselleen.
  • Naisia ei kiinnosta uuden tuotteesi erinomaisten ominaisuuksien luettelo, sori. Hän voi osallistua tuotteesi arvontaan, mutta ei seuraa sivuasi, jos kerrot vain omista tuotteistasi. Muista: hyvä sisältö edellä.
  • Huono Äiti noudattaa oman sisällön ja kaupallisen sisällön suhdetta 80/20. Kun sisällöstä 80% on kaikkea muuta kuin tuotteista tai palveluista kertomista, seuraaja tykkää. Jos suhde kääntyy, alat saada kielteistä palautetta.
  • Jokainen tykkääjä on tärkeä. Hän tuo yleensä mukanaan kolme tai neljä kaveriaan, jos viestisi on hyvää. Eli se on VIIHDYTTÄVÄÄ, HYVIN TUOTETTUA, EI TUOTEMAINONTAA.
  • Jos pystyt tarjoamaan naisille kiirettä helpottavaa sisältöä, olet voittaja. Tee se liikkuvalla kuvalla.

Miksi Huono Äiti on Facebookin suosituin nainen Suomessa?

Facebook tekee tutkimusten mukaan seuraajistaan onnettomia ja aiheuttaa jopa depressiota. Tämä johtuu siitä, että Facebook altistaa kateudelle, sosiaaliselle vertailulle ja jopa alentaa itsetuntoa.

Huono Äiti kertoo asioista kuten ne ovat meillä kaikilla. Tiskialtaat vyöryvät, teinit haukkuvat, parisuhdeseksiä oli viimeviime jouluna, ryppyjä tulee, meikit naamassa nukutaan ja lapset synttärit ovat helvetistä. Ei juuri aihetta kateuteen, helppoa samaistua. Kauppalehden juttu (27.1.2017) : ”Huono Äiti jyrää verkossa”, täällä.

Huono Äiti on hahmo, joka on elänyt somessa nyt 6 vuotta. Se tarkoittaa keskimäärin neljää päivitystä päivässä. Se tarkoittaa jokaisen kommentin lukemista ja niihin vastaamista. Jokainen Huonon Äidin postaus on pieni tarina. Huonon Äidin somen pyörittäminen vie yhdeltä ihmiseltä 24/7. Huonoäiti.fi -saitille kirjoittaa usea kirjoittaja.

Kuka?

Screen Shot 2017-01-25 at 12.02.00

Paljonko?

Vuonna 2017 sosiaalisessa mediassa korostuu laadukkaan ja koukuttavan sisällön tarve. Jos haluat yrityksesi mukaan laadukkaaseen ja koukuttavaan Huonon Äidin sisältöön ota huomioon tämä:

  • Huonon Äidin sisällöissä vain 20%:ssa on kaupallinen kumppani. Kaikki eivät mahdu.
  • Teemme yhteistyötä Huonossa Äidissä yhden brändin kanssa / toimiala kerrallaan.
  • Huonoon Äitiin ei myydä mainoksia eikä bannereita, koska emme usko niihin.

 

Jos haluat brändistäsi seuraavan Huonon Äidin, me tiedämme, miten se tapahtuu.

 

Jos haluat meidän tekevän yrityksesi sosiaalisen median strategian, me teemme. VIIHDYTTÄVÄN, HYVIN TUOTETUN, EI-MAINOKSELLISEN.

Tätä mieltä ovat asiakkaat:

Tapaus Mitsubishi

avaimet-01

”Olemme kesän ajan tehneet yhteistyötä
ja odotuksemme ovat jopa ylittyneet. Huono Äiti  tekee yhteistyön uskomattoman helpoksi kokemuksellaan. Oivaltavat ja iskevät postaukset saattelevat tuotteemme kohderyhmän arkeen sulavasti.  Huono Äiti teki itsenäisesti  ja oma-aloitteisesti  paljon selvitystyotä hieman erilaisen ja jopa normaalia monimutkaisemman tuotteen ominaisuuksien selvittämiseksi.

Huono Äiti  elää hetkessä ja tuo sisältöä ajantasaisesti kohderyhmälle, sekä meille myös ilahduttavasti markkinoinviestinnällistä tehoa. Suosittelen!”

Anssi Liukkonen, myynti – ja markkinointijohtaja, Delta Auto

Tapaus Adlibris

”Adlibris tykkää Huonosta Äidistä!

Saimme Huonolta Äidiltä hauskan kampanjaidean KonMari-kirjasta ja siihen oli erittäin helppo tarttua. Kampanja oli erittäin onnistunut. Myynti ylitti tavoitteemme yli tuplasti ja Adlibris -brändi kohtasi runsaasti uusia asiakkaita yllättävällä tavalla. Teemme varmasti yhteistyötä jatkossakin.”

Adlibris Finland Oy, Marjut Määttä, markkinointipäällikkö

Huono Äiti Oy:n omistaja Sari Helin keksi Huonon Äidin toimittajavuosinaan Yhdysvalloissa. Sari Helin on tehnyt tuhansia tunteja suoraa lähestystä YLEn ohjelmissa ja kirjoittanut kirjat Huono Äiti: tunnustuksia, Huonon Äidin Seksikirja sekä Ra(s)kas raskaus, Sarin seuraava kirja tulee ulos syksyllä 2017.

Meilaa meille aiti@huonoaiti.fi

Puhu tai tule käymään
p. +358 40 830 2917
aiti@huonoaiti.fi

Huono Äiti Oy
Ritarikatu 9 (katutaso)
00170 Helsinki, Finland
Y-tunnus 2420695-1